Reisleidster bij Sunweb

5 februari 2014 - Den Haag, Nederland

sunweb-logo

Zo, ik vind dat het weer tijd is voor een nieuwe uitdaging.

Zoals velen van jullie al weten ben ik aangenomen als reisleidster bij Sunweb, dit valt onder Sundio Group (oa GoGo, X-Travel, Husk). Aankomende zomer ga ik voor ongeveer zo'n 6/7 maanden naar het buitenland. Bestemming is nog onbekend.

In eerste instantie zou ik aan de slag gaan voor het jongerenmerk X-Travel of GoGo, maar aangezien ik uiteindelijk toch een langere periode weg kon heb ik besloten om voor Sunweb aan de slag te gaan. Je weet wel... Harry van de Sunweb, gezellig toch?

Om even jullie geheugen op te frissen:

Ergens deze maand krijg ik een telefoontje met mijn bestemming. Op dat moment kunnen jullie vast beginnen met het uitzoeken van een leuke vakantie. Wie wil mij nu niet als reisleidster? ;)

In maart is er een 4 daagse training waar wij worden klaargestoomd tot de allerbeste reisleiders. Er is, naar wat ik heb gehoord, zelfs een cursus "Hoe om te gaan met Roberto Stegeman van Red Mijn Vakantie". Na deze training ben ik helemaal klaar om aan de slag te gaan als reisleider. Ergens begin april vertrek ik naar mijn bestemming waar ik tot in oktober zal verblijven.

IK HEB ER ZIN IN.

Nu ligt de focus op het behalen van mijn rijbewijs. Wish me luck.

Ohja, ik ben trouwens overgestapt van waarbenjij.nu naar reislogger, dit omdat je hier wel gewoon makkelijk foto's en video's kan toevoegen. Als je mijn updates wilt blijven volgen moet je je alleen wel even aanmelden op de mailinglijst.

Als je je wilt aanmelden klik dan op de link hieronder en vul je e-mail adres in:

1. Fabi:
    5 februari 2014
    ik ben benieuwd eefje! en ik kom zeker (met de meiden denk/hoop ik) langs :D