Sunweb bestemming is bekend

25 februari 2014 - Den Haag, Nederland

Hoi lieve lezers,

Mijn bestemming is eindelijk bekend. Eigenlijk zouden we vorige week al te horen krijgen wat onze bestemming wordt. Echter werd er vorige week gemaild dat de indeling toch iets meer tijd in beslag neemt en we nog even een weekje moesten wachten. Je kent me, ik heb al altijd zoveel geduld!

Gister werden de eerste telefoontjes gepleegd en kon ik langzaam aan al wat bestemmingen afstrepen. Niet naar de Algarve, niet naar Mallorca en niet naar Kreta. Ach, mijn voorkeur bestemming was nog niet gebeld. Helaas werd ik gister niet gebeld, dus moest ik nog een nachtje in spanning doorbrengen. Vandaag kreeg ik het verlossende telefoontje. Inmiddels had ik nog wat meer bestemmingen af kunnen strepen waaronder ook een groot deel in Turkije, ik begon al een beetje te vrezen waar word ik heen gestuurd....Egypte? Tunesie? Een klein grieks eiland? Of toch Ibiza of Malta?

Helaas heb ik niet mijn voorkeur bestemming gekregen, wel het land van mijn voorkeur, namelijk Turkije. "Je gaat naar een hete bestemming" werd me aan de telefoon verteld. Oeh, dan toch Marmaris? Nee, het wordt Kusadasi. Het eerste wat me te binnen schoot was. "Ok, geen Marmaris, maar wel Turkije". Ik ken Kusadasi eigenlijk niet echt. Enkel van naam, maar wat ik wel wist is dat het naar mijn weten niet echt een jongeren bestemming is en daar schrok ik wel een klein beetje van. Jullie kennen me natuurlijk ook, en het is altijd fijn om een barstreet in de buurt te hebben met een bruisend nachtleven en een kroegentocht te begeleiden. Maar nu het een beetje is bezonken ben ik wel tot de conclusie gekomen het gewoon maar over me heen te laten komen. Fuck it, ik krijg de kans om 7 maanden als reisleidster aan de slag te gaan in het buitenland. Dus wie ben ik om dan te klagen....

Ik ga aan de slag met een team wat bestaat uit 3 reisleiders, waaronder ik dus. Een klein en hecht team. Ik heb er zin in! Een nieuw avontuur, een nieuwe bestemming, een nieuwe uitdaging. I'm ready! Lets bring it on......

Heb natuurlijk al wel op het internet gespeurd. Via deze link kunnen jullie je vakantie bekijken en eventueel boeken om mij op te komen zoeken, en natuurlijk het mooie Kusadasi te bewonderen: http://zon.sunweb.nl/zoeken.aspx?searchtext=Kusadasi ;)

"Kusadasi behoort tot één van de grote badplaatsen van de Egeïsche Kust. Kusadasi dankt zijn naam aan het duiveneiland dat voor de kust ligt. ‘Kusadasi’ betekent letterlijk Vogeleiland.

Kusadasi heeft het fijnste klimaat van Turkije. In de zomer kan het er warm zijn, maar minder warm als Alanya of Antalya. Daarbij ligt de vochtigheidsgraad een stuk lager. Een aangenaam gevoel voor zonaanbidders!

De stad beschikt over een mooie haven en is voornamelijk populair door haar vele hotels, restaurants, winkels en bruisend nachtleven in de Barlar Sokak. Voor een strandvakantie bent u hier aan het juiste adres. Kusadasi beschikt over prima zandstranden waar men diverse watersporten kunt beoefenen of even een verfrissend drankje nuttigt in één van de strandtenten. De bekendste stranden van Kusadasi zijn Ladies Beach en Silver Beach. Net buiten Kusadasi ligt Long Beach dat uitermate geschikt is voor kinderen, het strand loopt hier langzaam af in de zee.'

Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn avontuur als reisleidster en de weg er naar toe. Nu is het een kwestie van inlezen. En de training staat in maart voor de deur....

Ohja, schrijf je vooral even in op de mailinglijst. Dan krijg je automatisch een mailtje wanneer ik weer een nieuw verhaaltje post. Oh, en reacties vind ik altijd leuk om te lezen!

1. Marian:
    25 februari 2014
    Hey Evelientje,

Dat wordt dus toch weer Turks leren!
    Ik had nog nooit van de plaats gehoord. Ik weet niet, of je moeder dat wel kan vinden, hahaha!
    ik ben zo benieuwd hoe je het gaat vinden. Ken je je twee collega's al of ontmoet je die op de cursus?
    Ach, ik maak me er helemaal geen bedenkingen over, want je weet er vast iets prachtigs van te maken....
    Liefs en we spreken elkaar vast nog wel voor je vertrekt, Marian.

P.s. Ik boek nu toch niet ook gelijk een reis, hè, op deze site?
  2. Dotkee:
    25 februari 2014
    Wel een goed verdien model op reis met wst ouder dan drokrn pubers is geheel anders, je kan goed verkopen, maak gebruik van je talenten. Ha ha ha.........je lot he, succes out there.
  3. Jef:
    26 februari 2014
    Hoi Evelien.
    Dat ziet er zonnig uit. Nu nog zonnige vakantiegangers en het kan niet meer stuk.
    Veel succes en heel veel plezier, Jef
  4. Irene:
    21 maart 2014
    Super leuk!! Ga jou ook volgen als je daar zit ;)
    xxxx